Transart
Mai mult, Transart propune clienților săi și know-how-ul necesar valorificării acestora în companie – circuite informaționale, fluxuri de lucru și proceduri specifice, know-how disponibil sub formă de servicii specializate de consultanță, implementare, mentenanță și training.
Cristian Lazar, Director de vanzari – Transart:
"Am ales sa fim parteneri cu cei de la ContentSpeed pentru faptul ca ne adresam in principal, aceluiasi tip de client si anume, firme care activeaza in domeniul distributiei, comertului, fie al bunurilor de larg consum, fie al produselor tehnice.
Firma Transart activeaza pe piata de 22 de ani, livram aplicatii de tip ERP, SFA, Business Intelligence. Avem un portofoliu de peste 1.300 de clienti in tara, insa suntem prezenti in 35 de tari cu aplicatii utilizate de peste 15.000 agenti de vanzare.
Platforma B2B livrata de ContentSpeed a venit sa completeze la modul natural, evolutia activitatilor firmelor de distributie. Se ofera o platforma disponibila 24/7 celor care achizitioneaza produsele de la firmele distribuitoare, fara sa depinda direct de contactul cu agentul de vanzari, si in acelasi timp, sa beneficieze de politicile comerciale negociate cu firma distribuitoare.
In acest sens, a fost de fapt, un partneriat multiplu intre Transart, ContentSpeed si client – parteneriat in care fiecare si-a pus in valoare abilitatile, astfel incat sa rezulte un produs modern, atragator. Si care sa satisfaca atat cerintele utilizatorului final care-si plaseaza comenzile, cat si cerintele distribuitorului care sa-si optimizeze fluxurile de livrare a marfurilor comandate de catre clientul final."