Aparitii in presa
Radu Vilceanu at GoTechWorld 2020: Radical Digital Transformation
Doina Vîlceanu la ZF.live: Investitia in magazine online
iLikeIT, Stirile ProTV: Black Friday si cele mai cautate produse
iLikeIT, Stirile ProTV: Reglementari pentru comercianti de Black Friday
ZF.live: Tendinte in comertul online - Doina Vilceanu
iLikeIT, Stirile ProTV: eCommerce si drepturile cumparatorilor
STARTUP Cafe: Vanzarile magazinelor online in timp de criza
Business Leaders: Tendinte si provocari in eCommerce
zf.ro: Am vazut cresteri de vanzari si de 500% pentru magazine online
Unica.ro - Doina Vilceanu: Este momentul sa vinzi online
ZIPHOUSE: Solutii IT pentru comertul online
ZF IT Generation: Platforma ContentSpeed este evaluata de actionari la 2,8 - 4 mil euro
Interviurile Jurnalul: Cum evolueaza businessul cu farmacii online
CapitalPlay: Cum sa ai succes cu un startup cu magazin online
GPeC: Platforma SaaS pentru magazine online
GPeC: Problemele de UX ale magazinelor online romanesti
ZF.ro: Lansarea platformei B2B pentru firmele de distributie
Piatafinanciara.ro: Tendintele anului 2019 pentru retailerii online
PINmagazine.ro: Potentialul de crestere al eCommerce este enorm
Radu Vîlceanu: Prea puţine companii s-au informat şi pregătit corespunzător pentru GDPR
CU CE SE CONFRUNTĂ ANGAJATORII DIN PIAȚA DE E-COMMERCE?
Deficitul de candidați despre care se tot vorbește în piața muncii s-a extins și către companiile care activează în e-commerce. Și cu toate că evoluția comerțului online românesc se află pe o pantă ascendentă, angajatorii găsesc cu greu oameni cu experiența și abilitățile potrivite pentru pozițiile scoase la bătaie.
Pentru a afla mai multe despre ce întâmpină companiile din e-commerce-ul românesc atunci când vor să recruteze, am stat de vorbă cu Doina Vîlceanu, Business Development Manager în cadrul companiei locale specializate în dezvoltarea de soluții software pentru industria de comerț electronic, ContentSpeed.
Comerțul electronic, în creștere rapidă în România
Din 25 mai intră în vigoare legea UE privind protejarea datelor personale. Firmele riscă amenzi uriașe
Impactul GDPR în e-commerce, Video la Profit LIVE cu Radu Vîlceanu, CEO & Founder ContentSpeed
Click aici pentru materialul video
Cat Costa Un Magazin Online?
Care sunt principalele tipuri de costuri pe care trebuie sa le iei in calcul la lansarea unui magazin online?
Roundup Ecompedia: Platforme e-Commerce - 5 Raspunsuri de la 3 Experti (IV)
- Care este cel mai important element pe care trebuie sa il luam in considerare atunci cand vrem sa alegem o platforma e-commerce?
- Pentru business-urile mici cu mai putin de 500 de produse si buget mic ce platforma este cea mai potrivita?
- Cat de usoara este implementarea unor functionalitati noi in platform SaaS/Open Source/Custom?
Cum sa incepi o afacere online cu Doina Vilceanu la emisiunea Vorbeste Lumea de la ProTV
Sfaturi si recomandari de la noua generatie de antreprenori: E ieftin sa vinzi online
Romania incearca din greu sa tina pasul cu UE la capitolul e-commerce. Paradoxul pietei: Romanilor le place sa caute online, dar sa cumpere offline
Patru motive pentru care brandurile au nevoie și de magazin online
"Tot mai mulți cumpărători folosesc minimum două canale pentru a-și finaliza achiziția. În funcție de cât de bine satisfaci cererea și le oferi clienților o experiență completă, te vei diferenția ca fiind un brand puternic. Scopul este să creezi o legătură între toate canalele de vânzare fizice și virtuale, astfel încât clientul tău să beneficieze de aceleași informații. În termeni “tehnici”, vorbim despre vânzare de tip OmniChannel."
Profesioniștii în eCommerce și proprietarii de magazine online au luat parte la 2 zile de conținut premium la TeCOMM
"Pe 7 și 8 martie a avut loc evenimentul de referință TeCOMM eCommerce Conference&Expo unde peste 350 de proprietari ai magazinelor online și specialiști în e-commerce și-au dat întâlnire pentru a lua parte la 2 zile de eveniment, 18 ore de conținut premium în 5 săli de conferință."
„Forbes România“ trage linia anului 2017 în industria de comunicare.
"Ne-am dedicat creșterii echipei de Suport Tehnic pentru a putea ajuta cât mai mulți clienți cu răspunsuri promte și sfaturi pertinente pentru creșterea magazinelor online."
Ce urmează în era comerţului online? O discuţie cu DOINA VÎLCEANU
Click aici pentru materialul video
Doina Vilceanu la BiziLive Tv
O afacere de succes a cuprins si piata din Iasi. A schimbat din temelii comertul online
Cum arata comertul online cand vorbim de marketplace si zona enterprise
Doina Vilceanu, marketing si business development manager ContentSpeed,
a vorbit, la Adevarul Live despre provocarile in comertul online, cand extinzi
afacerea dincolo de un mic magazin online. Exista deja concepte ca marketplace
si multistore in Romania, iar ea ne clarifica dilemele din punctul de vedere al
omului din industrie.
Potentialul de crestere pe piata locala de retail online inca e enorm. Doar 5% din comertul traditional e activ si online
In prezent, doar 5% din comertul modern activeaza
si in mediul online, ceea ce inseamna ca inca mai e
mult loc de crestere pe segmentul IT care furnizeaza
solutii de comert electronic – de la platforma si pana
la servicii de publicitate online.
Magazinul care iti închiriaza magazinul. Interviu Doina Vîlceanu, manager ContentSpeed, la Profit LIVE
Doina Vîlceanu explica la Profit Live ca noutatea cu care vine pe piata
este Magazinul Online de Închiriat, adica posibilitatea de a lua cu „chirie”
o platforma online, in functie de nevoile specifice ale business-ului.
Trenduri in eCommerce: SaaS vs. Custom, nisa FMCG vs. MarketPlace . Interviu Wall-Street 360 Doina Vilceanu, CMO ContentSpeed
Am pornit o tendinta de anul trecut - ne dorim calitate, nu cantitate.
Pentru varianta Premium si Enterprise preferam sa luam doar proiecte cu
adevarat provocatoare pe care nimeni altcineva nu le-ar putea rezolva in
piata.
Unii clienti vin cu 7 pagini de specificatii tehnice. Intram in adolescenta comertului electronic. Interviu Doina Vilceanu, ContentSpeed
intra in acest domeniu trebuie sa isi faca foarte bine temele inainte de a
porni la drum.
Ca sa va hotarati pe ce nisa sa lansati un magazin online, verificati
cautarile de produse in Google AdWords.
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Regula Pareto – 80% / 20% - se aplică aproape în orice. 80% din venituri vin de la 20% din clienți
Ecommerce
este un domeniu “viu” in continua schimbare – daca te opresti din a invata – va
aparea cineva de 20 de ani care stie mult mai multe decat tine.
Doina Vîlceanu (Contentspeed): De cele mai multe ori achiziția în magazinele fashion este una impulsivă
Gpec - 2-Feb-16
Clientul fashion este putin diferit de cel clasic de e-commerce. De cele mai multe ori achizitia fashion este una de impuls. In 2015, peste 50% din achizitiile fashion au fost facute de pe dispozitivele mobile.
Retailerii de pe ContentSpeed: vânzări de 4,5 mil. euro de Black Friday, cu 46% mai mari decât anul trecut
Magazinele online gazduite de platforma ContentSpeed, au inregistrat vanzari de 4,5 milioane euro in campania de Black Friday, in creștere cu 46% fata de anul trecut.
ContentSpeed lanseaza o platforma prin care orice startup isi poate deschide magazin online
ContentSpeed ofera solutii pentru toate nivelurile de dezvoltare ale afacerii in comertul electronic. Se poate incepe cu solutia StartUp standard, iar apoi, in functie de gradul crestere al afacerii online se poate opta pentru solutiile Premium sau Enterprise.
La Adevărul Live despre comerţul online în România şi pregătiri de Black Friday
Radu Vilceanu, fondatorul ContentSpeed, a venit la Adevarul Live pentru a discuta despre noile trenduri, despre ce mai poate avea succes in acest eCommerce, dar si despre ce mai cumpara romanii.
Cum sa iti faci un magazin online rapid si fara batai de cap
Ciprian Soleriu: “Am avut acces la noul meu magazin online ultra-rapid, in 2-3 minute. Totul s-a desfasurat simplu: m-am inscris si am primit datele de acces pe email (vezi video)”
Povestea din spatele unei afaceri care a făcut bani din nevoia de eCommerce
Cand vrei sa vinzi international, inseamna ca ai nevoie de un magazin online in mai multe limbi, cu mai multe valute, plus integrarea metodelor de plata si a serviciilor de curierat extern. Un astfel de business nu poate exista fara o platformă flexibila și scalabila
Retailul online de fashion a depăşit 100 de milioane de euro anul trecut
Valoarea comenzilor online pen¬tru articolele de imbracaminte, in¬calta¬min¬te si alte produse de „lifestyle“ a ajuns anul trecut la circa 100 de mi¬lioa¬ne de euro, retailul de moda castigand rapid teren in comertul electronic local.
Totul despre magazinul online. Mituri si tendinte
In 2015 nu mai este un secret ca dispozitivele mobile si internetul sunt elemente de baza ale eCommerce-ului. Daca te gandesti sa deschizi un magazin online, de la site incepe totul.
Fa primii pasi in ecommerce – interviu Radu Vilceanu, CEO ContentSpeed
Conform GPeC, piata de ecommerce din Romania a depasit valoarea de 1 miliard EUR in 2014, iar tendinta este in continua crestere. Radu Vilceanu vorbeste despre primii pasi atunci cand vrei sa incepi un magazin online, unde si cat trebuie sa investesti si cum sa alegi solutia potrivita pentru magazinul tau online.
In ce domenii merita sa-ti faci magazin online?
In ce domenii merita deschis un magazin online, care este investitia minima, ce pericole exista si cum e mai bine sa te promovezi poti citi in interviul realizat cu Radu Vilceanu, directorul agentiei de e-commerce ContentSpeed.
Video ZF Live. Radu Vîlceanu, ContentSpeed: ”Pentru brandurile mari, oportunitatea imediată pentru vânzări online e de milioane de euro”
Comertul online a devenit o necesitate pentru retailerii traditionali, iar pentru cele mai mari branduri potentialul imediat e de vanzari de milioane de euro cu amortizarea investitiei in doi ani, insa trecerea pe online vine cu o serie de probleme, a declarat la ZF Live Radu Vilceanu, fondator si CEO al ContentSpeed.
Doina Vilceanu (ContentSpeed): Evolutia pietei de e-commerce din Romania in ultimii ani este extraordinara
Doina Vilceanu (Chief Marketing Officer ContentSpeed) vorbeste despre piata de e-commerce din Romania, despre rebranduirea ContentSpeed in agentie full-service de e-commerce si despre Black Friday 2014.
Radu Vilceanu, ContentSpeed: De la sfatul parintesc la "ceva profitabil"
"Misiunea mea in business a fost si ramane cresterea comertului electronic", spune Radu Vilceanu.
Black Friday, ContentSpeed: 35% dintre comenzi au provenit din Bucuresti
Prima etapa a Black Friday 2014 s-a incheiat si ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, a analizat preferintele romanilor pentru marele eveniment al reducerilor. IT&C-ul a atras 70% din vanzarile totale.
Un business de familie pornit în urmă cu mai bine de zece ani vrea să treacă pragul de un milion de euro
"Inca exista potential foarte mare pe piata de e-commerce din Romania si toti jucatorii din domeniu trebuie sa lucreze in acelasi spirit pentru a creste increderea oamenilor in aceasta industrie."
Despre comerţ online la Adevărul Live: Radu Vîlceanu, ContentSpeed: Oamenii cumpără şi maşini, dacă le dai ocazia
Radu Vilceanu ofera solutii pentru comert electronic magazinelor online. La Adevarul Live am discutat despre cum a fost 2013, ce va fi în 2014 si ce sanse mai are cineva sa-si deschida un magazin online de succes in Romania.
INTERVIU Cum se vede Black Friday pentru Radu Vîlceanu, omul care creează magazine online
"Magazinele online de fashion au profit bun si investesc pentru a profita de val. Eu o vad ca pe urmatoarea mare schimbare în eCommerce. Incet-incet se vor cumpara mai multe haine de pe Internet decat din mall-uri."
Ce trebuie sa stii daca vrei sa lansezi un magazin online de fashion
In prezent, un magazin online de fashion reuseste sa ajunga la vanzari similare cu cele ale unui magazin dintr-un mall, drept urmare, interesul este tot mai crescut pentru acest gen de afaceri, explica Doina Vilceanu. De cati bani ai nevoie si care sunt cele mai importante lucruri de care trebuie sa tii cont daca vrei sa lansezi un retailer online pe zona de fashion.
Compania de e-shopping Content Speed vrea 300 clienti noi pentru 2008
Produsul, lansat in 2007, este unul dedicat exclusiv comertului electronic, care permite utilizatorilor dezvoltarea unui magazin online. ContentSpeed a initiat un upgrade pentru produs, oferind mai multe optiuni de cautare in lsite, configurarea filtrelor pentru produse si a modalitatilor de plata intr-un timp mai scurt.
Cat de dezvoltata este piata de solutii IT si online pentru firmele mici
Obiectivul ContentSpeed este de a-si dubla cota de piata. Compania este pe piata din 1999, iar din 2003 a realizat primele magazine online pe platforma proprie. Acum doi ani, firma a lansat platforma inchiriabila, de anul trecut concentrandu-se pe distributie si introducerea de campanii in retelele sociale.
Radu Vilceanu ne va vorbi despre “Sincronizarea online si livrarea on-time” la GPeC 2013
Platforma de comert electronic ContentSpeed este implementata pentru peste 350 de magazine online si 20 de aplicatii ecommerce business-to-business. In 2012 platformele ContentSpeed au receptionat comenzi de peste 37 milioane euro, in domenii precum fashion, IT&C, auto, electro, FMCG, carti si ebooks.
GPEC2013 Conf 14 - Cum sa iti cresti vanzarile prin Drop Shipping - Radu Vilceanu, ContentSpeed
Radu Vilceanu @Gpec - Cum sa iti cresti vanzarile prin Drop Shipping – Trebuie doar sa alegeti produsele pe care doriti sa le vindeti!
GPeC 2013: Radu Vilceanu - Sincronizarea online si livrarea on-time
Radu Vilceanu (Founder & CEO ContentSpeed): Sincronizarea online si livrarea on-time. Sincronizarea stocurilor si a preturilor cu furnizorii in timp real, achizitionarea de marfa printr-un singur portal de distributie, posibilitatea de a livra prin Drop Shipping inseamna timp si costuri mai mici pentru livrarea produselor catre consumatorii final.
Cine nu ar trebui sa lipseasca de la Black Friday
Radu Vilceanu de la ContentSpeed a avut o prezentare interesanta despre Black Friday. Utilizand date preluate din randul magazinelor dezvoltate pe platforma sa, a aratat audientei ce domenii se potrivesc cu aceasta “sarbatoare” si care sunt asteptarile de crestere a vanzarilor cu aceasta ocazie.
Radu Vîlceanu – “Foarte multe eșecuri te aduc în formă dacă ești perseverent.”
In calitate de antreprenor trebuie sa intuiesti incotro se va duce piata ca sa te asezi acolo si sa ai oportunitate din perspectiva asta, sa vezi, sa intrevezi incotro te indrepti si sa ai un plan al tau. Acesta este unul dintre principalele beneficii, cel putin senzatia ca iti controlezi propriul destin.
Radu Vilceanu - Vanzarea de servicii in Romania - Lead generation (2013.11.27, The HUB Bucharest)
Radu Vilceanu a sustinut prezentarea "Vanzarea de servicii in România. Lead generation online in zona serviciilor netranzactionale" in data de 27 noiembrie 2013 @ The HUB Bucharest.
Doina Vilceanu: MiniFashion implica tot ce-mi place mai mult pe lume - copiii si marketingul online
"Multe startup-uri dispar la fel de repede cum s-au lansat. A existat un bum in 2012-2013. Insa piata a inceput sa se sedimenteze si rezista doar cei cu un business model sanatos."
De ce trebuie ținut cont când vrei să îți migrezi afacerea în online
"Magazinul online este, de multe ori, o afacere noua pentru multe companii si e indicat sa se inceapa cu un plan de afacere pe cel putin un an. Acesta ajuta mult in raportul cu managementul, furnizorii si cu echipa de proiect."
Scurt ghid (şi studiu de caz) despre cum poţi obţine o finanţare de la stat
Cum sa obtii finantare de la stat. Povestea lui NeaKaisa
Studiu Content Speed: trendurile verii în eCommerce
In eCommerce exista un alt fenomen care altereaza conversiile, si anume webrooming-ul finalizat prin showrooming. Fiind vorba de tinute speciale, peste 60% din consumatorii romani prefera sa se documenteze online (webrooming), dar aleg sa cumpere produsul dintr-un magazin clasic
Cum se va face comerţ în viitor
Radu Vilceanu si Tudor Rus au discutat in emisiunea Recrutat in Cluj despre cum vad ei viitorul comertului sub cele doua forme: online şi offline. Acestia au facut referire si la tipul de experienta pe care un magazin online ar trebui sa o ofere cumparatorilor, dar si la bugetul pe care proprietarii de astfel de afaceri ar trebui sa îl aloce construirii unui brand.
Comertul online, tot mai profitabil
Mai mult de un sfert din comertul cu electronice din Romania s-a mutat in online. Acesta este urmat de comertul cu articole vestimentare. Cifrele confirma - Comertul online, tot mai profitabil!
Content Speed a lansat platforma StartUp
Acest produs este dezvoltat pe baza experientei noastre de peste un deceniu in ecommerce-ul românesc. Am fost la fiecare pas alaturi de clientii nostri, fie ei startup-uri sau retaileri traditionali cu vechime. Multi dintre ei au devenit lideri de piata in diverse domenii.
Sfaturi pentru un antreprenoriat de succes
Multi oameni doresc sa se lanseze in antreprenoriat. Principala provocare de business segmentul eCommerce este resursa umana - „este tot mai greu de gasit programatori in Romania, resursa umana ce devine tot mai costisitoare”. (Doina Vilceanu)
ContentSpeed a incheiat un parteneriat cu Profihairshop
ContentSpeed, agentie de eCommerce full service, anunta cel mai nou parteneriat pe zona de cosmetice online din Romania: Profihairshop. Un brand care s-a impus pe nisa lui, avand, in prezent, 22 de magazine si acoperind inclusiv gama de cosmetice profesionale pentru saloane.
Cum poate deschide oricine un magazin online. ContentSpeed lansează platforma care te ajută
Pachetul StartUp este adresat tuturor celor care se afla la inceput de drum in ecommerce, inclusiv companii cu vechime, dar care doresc sa lanseze primul magazin online!